Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 23 ноември 2010 г.

Картичка за 18 рожден ден

Направих я за рождения ден на приятелка на дъщеря ми, надявам се, че ще й хареса.


2 коментара:

  1. Лидия, запленна съм от всичко, което показваш! Приказни творения - моите адмирации и възхищение! Обичам квилинга, но рядко го прилагам, а като го гледам при теб ми пълни очите с радост!

    ОтговорИзтриване
  2. Много, много благодаря за милите думи - трогната съм. Радвам се, че Ви харесват нещата ми.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!