Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



събота, 22 януари 2011 г.

Миниатюри - вдъхновение

Пиша тази публикация, защото съм абсолютно съгласна, че на хората от които черпим вдъхновение трябва да се отдаде заслуженото!

Кое е първо яйцето или кокошката?

Миниатюри от хартия - просто прекрасни! Как да не се изкуши човек да ги направи?



Списанието е: Papel&Tarjetas Ano3 Num 13 - за съжаление не знам коя година е издадено, но със сигурност е преди 2010. Виждайки тези малки бижута си казах, че някой ден ще направя такива букетчета...

Този ден настъпи, когато в магазинчето на Грета открих малки, сладки керамични съдчета.




















Тези изработки са част от причината да се захвана въобще с Quilling, за съжаление нямам представа кой е автора на тези прекрасни творби. Снимките бяха поместени в общ албум в Пикаса и ако някой може да ми помогне с името, с удоволствие ще го напиша в блога си.
Разбира се, в интернет пространството има още страшно много талантливи хора, които създават невероятни неща и на които безкрайно се възхищавам. Самата аз се занимавам сравнително от скоро с това мое любимо хоби (от около 1 година) и както често казвам почти всичко, което знам, не само за тази техника, но и за правенето на картички и скрапбукинг съм научила от интернет. Тук е момента да изкажа огромната си благодарност на всички, които пишат в темите Квилинг за маниаци и Scrapbooking & Cardmaking към Форума на БГ Мама!

Много благодаря и на тези, които отделят от ценното си време за да разгледат блога ми и да напишат нещо!

Тъй като съвсем скоро блога ми става на една годинка :), напоследък се замислях как да отбележа това събитие...

Поради стеклите се обстоятелства (които няма да коментирам!) и Рождения ден ще предизвикам себе си със следното:

Да направя миниатюрни букетчета от колкото се може повече видове цветя! Срок няма да поставям, тъй като това за мен е само хоби, с което се занимавам в оскъдното си свободно време.

Следва продължение...

2 коментара:

  1. Чудесно! Ето за това говорех! Дай да заровим томахавката и да си бъдем полезни! Защо не виждам теменужката, което си публикувала? На малката снимка ми изглежда много добре ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте! Предполагам, че и двете ще прочетете моя коментар. Не само на мен, но пиша от свое име, престрелките в нета по повод плагиатство и други такива направиха лошо впечатление. Не бива в нашия вълшебен свят да се стреля. За мен лично изработката на картички е хоби, което практикувам в свободното си време за отмора и удоволствие. Много пъти съм се вдъхновявала и съм се възхищавала от нещата които всички вие сте изработили, преклон пред красивия и креативен ум на българката. В моя блог са ми писали, че аз също съм вдохновила някго за нещо. Това е нормално. Никоя от нас не е открила топлата вода. Да бъдем добри и коректни една към друга. Поздравявам и двете квилинг майсторки за прекрасните има картички и други проекти.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!