Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



петък, 28 януари 2011 г.

Свети Валентин














Миниатюра
Размер на кошничката:
7,8/2,3см-дъно
10,8/2,3см-в горния край
4см - висока
Размер на бутилката:
3/8см
Букетчето е високо 8 см.с дръжките.
Използвала съм акварелен картон, дизайнерска хартия за сърцето, квилинг елементи, панделка, перлички, силиконов печат и много любов:)...

Ще участвам в Игра 10 на Арти Марк "Сърчице".

Окончателен вариант :)



И едно букетче с розички...:)

9 коментара:

  1. Страхотна миниатюра! Букетчето ми е фаворит! Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Направо е страхотно! Много тематично и красиво, до последния детайл- бутилка вино, цветя, перли и сърчица. Впечатлена съм наистина и ти балгодаря то сърце, че сподели тази красота с нас и че участва в играта!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна идея:)))Всичко много ми харесва:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Голяма красота, поздравления! И идеята е супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна идея и реализация! :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Прелест, прелест, прелест....!Друго не мога да кажа - нямам думи! И аз си падам много по такива проекти , но твоя е върха ...с тези малки размери!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея и изпълнение. Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Розочки чудесные! Как настоящие!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!