Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



четвъртък, 10 март 2011 г.

Жените са цветя



Картичката е с размери 12,5/12,5см.
Ще участвам в КФП 56 "Жените са цветя" и в Щурото предизвикателство №57 "Прекрасни дами" :)

16 коментара:

  1. Прекрасно... нежно... някак Българско.

    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката е много красива!

    Би ми се искало да видя снимка от различна гледна точка.

    ОтговорИзтриване
  3. Замечательная открытка! Девушка-весна...

    ОтговорИзтриване
  4. Напомня ми на розоберка :)))... Много ми харесва!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Изключително красива картичка.Тя ми е фаворит и смятам,че най-точно представя темата на предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятно красиво изпълнение! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  7. много оригинално, красиво и българско!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна е -нямам думи да изразя възхищението си

    ОтговорИзтриване
  9. Невероятна е! Оригинално хрумване и много нежно изпълнение. За мен е фаворит. Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  10. Добре изпълнено, идейно хрумване!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!