Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 20 април 2011 г.

Чашката на Гала



Чашка с чиниика изработени с куилинг. За изработването им използах чаша и чиниика от сервиз за кафе. Отне ми около 24 часа да ги направя. Времето ми беше много ограничено и търпението ми изчерпано, но се справих смятам добре.:) Надписът беше истинско изпитание:)))
Участието ми в "На Кафе"

9 коментара:

  1. Уникална чашка. Мисля, че ще и отредят подходящо място в студиото на Гала и Нова телевизия.

    ОтговорИзтриване
  2. О, справила си се много повече от добре. Днес гледах клипчето от предаването и яйцата много ми харесаха, но чашката с чинийката най-много ме впечатлиха. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е! И в предаването се справихте прекрасно! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Не знам дали има някой, който да я види и да не ѝ се възхити! Много ми харесва и на мен и поздрави за отличното представяне!

    ОтговорИзтриване
  5. Ne e ostanalo mnogo za kazvane, no ne moga dane izkaja nai-iskrenite si vuzhi6teniq ne samo za tazi 4a6ka, no i vsi4ko, koeto pravi6. Pozdravleniq i o6te mnogo uspehi!

    Izvinqvai za latinicata, no kompjuturut mi otkazva da pi6e v bloga ti na kirilica :). Kakuv e problemut predstoi da razbera...

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления и за участието и за проектите!
    Чашката е впечатляваща! Браво!

    ОтговорИзтриване
  7. Классная идея! Очень красиво!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!