Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



четвъртък, 7 април 2011 г.

ЗD яйце








Размер на яйцето:
14см високо, 28,5см обиколка
За основа използвах пластмасово яйце, което се отваря (за съжаление не намерих по-малко). Монтирането на елементите става бавничко, а и бройката им не е малка (27 цветлета, зелените елементи не съм броила), та си беше каляване на нерви общо взето...:)
Реших да не залепвам двете части, така че яйцето се отваря.
Доволна съм от резултата, но едвали ще направя още едно такова...:)
Ще участвам в играта на Хобисимо за м. Април, в ССН61 Цветя, Игра 16 на Arty-mark

18 коментара:

  1. Чудесно е! Много търпение и прецизност се иска! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно си се справила,наистина се изисква доста търпение!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно е, никога не бих се сетила за тази идея.Поздравление за чудесната изработка и желязните нерви!

    ОтговорИзтриване
  4. Шикарное яйчко получилось!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, много е красиво! И наистина много труд отива, но си заслужава!

    ОтговорИзтриване
  6. wow! this is amazing! what a great project!Thanks for joining our flower challenge at The Crazy Challenge this week!
    -Tammy

    ОтговорИзтриване
  7. Уаааааааааааааау- направо е зашеметяващо.Прекрасен проект.Изключително съм щастлива ,че участваш в играта. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря за милите думи! Радвам се, че Ви харесва!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Много красиво яйце, като цветна дантела!

    ОтговорИзтриване
  10. Уау, доста зашеметяващо. Доста търпение изисква такъв проект. Браво!

    ОтговорИзтриване
  11. Браво,моите поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесно яйце! И даже във в-к "24 часа" са го публикували!
    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=849951
    Мъжът ми ми го показа и иска да направя и аз такова. Но ще видим дали ще имам време до Великден.
    Още един път поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Поздравления и от мен за красотата и търпението. И аз видях яйцето във в-к "24 часа".Браво. Пожелавам ти още много медийни изяви, за популяризиране на това изкуство.

    ОтговорИзтриване
  14. Невероятно изобретение!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Лидия, създала си уникално творение....и аз го видях във в-к 24 часа - както казва Доника - зашеметяващо е! И да си призная ...почувствах се горда от това, че те познавам макар и виртуално и че твоето творение е там....
    Моите поздравления, адмирации, овации и респект!
    УНИКАЛНО!!!!
    Не по-малко красиви и впечатляващи са нещата, които видях в по-предните ти публикации!
    Още веднъж - ПОЗДРАВЛЕНИЯ за всичко!

    ОтговорИзтриване
  16. Мили дами,огромно благодаря - аз просто...незнам какво друго да кажа. Много, много ме развалнувахте! Толкова силни думи, че...ще взема да направя още едно яйце- гигант :) (може би):)))
    Радвам се, че Ви има...

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!