Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



четвъртък, 19 май 2011 г.

Дърво на щастието








Направих го по метода за великденските яйца, като използвах отварящо се топче за основа:). Стъблото е от .... ще оставя на вас да отгатнете. И така, който пръв отгатне от какво е стъблото на дървото ще получи подаръче-изненада от мен! :)

Трябваше ми една, но направих 3:))). Лесни и много приятни за работа.
Приятен и успешен ден!

9 коментара:

  1. Анонимен19 май 2011 г., 8:51

    сламка - Златина Иванова

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладичко това дърво, а стъблото ми прилича на молив...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен19 май 2011 г., 9:35

    Доста е красиво наистина :) Колко е голяма топката ? А щом не е сламка и молив, сигурно химикал :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Тъй като времето все не ми стига напоследък, а трябваше да "сглобя" дървото набързо за стъбло използвах случайно пападнал пред погледа ми обикновен черен ... молив:)))
    Честито на Данина!
    Благодаря на всички, които се включиха!

    ОтговорИзтриване
  6. Много се радвам! Успех и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми хареса и дървото и пеперудите!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!