Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 20 юли 2011 г.

Картичка/покана с бебешка количка


Здравейте!
Напоследък все не ми оставаше време да пиша в блога...но имах уважителна причина. Дъщеря ми беше абитуриентка, а след това изпити за кандидатстване и т.н.
Сега ще се похваля:)- моето момиче е вече студентка в УНСС - журналистика. Изкара 6,00 на писмен и 6,00 на устен изпит. Много се гордея с нея и й пожелавам да е жива и здрава и да продължава да ме радва с успехите си.:)

Сега за картичката:
Предизвикателството на Двете елши "Пънч мания", съчетано с проект за покана за кръщане - получи се това:


Да си призная и аз съм от пънч/шаблон маниячките.:)Вече имам прилично количество, повечето от които предстои да влязат в употреба.
Използвала съм 4 пънча.
Ще участвам в Предизвикателство Пънч мания на Двете елши.
Пожелавам Ви много усмивки!:)

2 коментара:

  1. Първо да кажа ЧЕСТИТО за успехите на дъщеря ви!Пожелавам ви прекрасни трепети и за абсолвентски бал! :)
    Второ - много лека и приятна за окото картичка.Харесва ми и ви желая УСПЕХ! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!