Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



понеделник, 25 юли 2011 г.

Картичка с кон





Размер: 13/15см.
Любимата ми форма за картичка. Използвала съм 3 вида картон, пънчове, перлички, панделка и куилинг елементи и цветя. Правих я набързо, защото времето ме притискаше - доволна съм от резултата, макар че първоначалният ми замисъл беше по кончето да има още орнаменти и може би ще ги добавя, а може би не:)
Качеството на снимките не е добро, но докато стана готова се стъмни и възможностите на апарата ми на изкуствена светлина са такива.:))
Поставих нови снимки:)
Ще участвам в:
КФП №75 "Картичка с кон/е"
CCH 77 "Панделки"
Горещо лято с Хобисимо - Седмица 1

4 коментара:

  1. Ооо,колко интересно се е получила и конската глава е толкова сполучлива.Много ми харесва нежната панделка на основата. Благодаря ти за участието е тазседмичното предизвикателство на The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  2. Very pretty! I like it when the inside of cards are decorated too! I never learned how to quill, but perhaps I'll have to now! Thanks for joining us at Crazy Challenge - good luck!

    ОтговорИзтриване
  3. Love the quilling! WOW!!! Thanks for joining us at The Crazy Challenge!

    Kath - GD
    "Let's Get Scrappy!"
    http://kmcbhernandez.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!