Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 27 юли 2011 г.

У дома




Да се завърнеш в бащината къща...
Бялата спретна къща на моите родители (за съжаление вече покойници), но не с две липи отпред а с алеи с цветя от всички страни. Майка ми обожаваше цветята и особено розите.
Изработването на картичката ми отне много време.
1. Това е първата ми картичка с този начин на сгъване.
2. Покрива го правих с "керемиди" изрязани с пънч:)- отне ми не малко време.
3. Прозореца - ах прозореца, ето това си беше истинско мъчение. Исках да е обемен, за да поставя саксийка, освен това да се отваря и не стига това ами да има перденца... Голяма игра падна:)
4. Цветята не ме затрудниха, макар че тези от саксийката са толкова мънички, че ми каляваха нервите известно време:)
За перденцата използвах сатенена панделка и познайте с какво са хванати по средата:)))
Като цяло съм доволна от резултата, но ми стана малко мъчно, малко носталгично....

Ще участвам в:
КФП 76 У дома
CCH 77 Панделки
Deep Ocean chellenge 4 -Ribbons

С тази картичка станах Картичкофурия на седмицата и съм много щастлива. Благодаря на Миглена Петрова за оценката и наградата! :)))КФП № 76 22 юли - 1 август 2011г.- Обзор

19 коментара:

  1. Картичката е много красива, очарователна е!

    ОтговорИзтриване
  2. This is an amazing project! Love the idea and all this little details! It´s perfect! Thank you for playing along with us this week at the crazy challenge! Good luck, Dominique

    ОтговорИзтриване
  3. Wow! What a lovely scene you have created! It looks like you had a lot of work to do on this one! Nice job, and thank you for joining us at Crazy Challenge - good luck!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна идея с перфектно изпълнение!Браво , невероятно се е получило и си заслужава всичкото време и труд, които си вложила!Желая ти наистина УСПЕХ!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Great job on your creation! Simply amazing and I think it's a bit tedious to make. Wonderful! Thanks for joining us at The Crazy Challenge!

    Kath - GD
    "Let's Get Scrappy!"
    http://kmcbhernandez.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  6. Мнооого ми харесва! Всички детайли са "пипнати"!

    п.с. парченце от сламка?

    ОтговорИзтриване
  7. Te4eto, благодаря ти! И да, парченце от сламка е:)). Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Браво! Направо останах без думи!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти, много мило:)

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасна е !!! Поздравления !

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна е, страхотна идея и изпълнение. Благодаря, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  12. Много красива, много уютна картичка. Изпипана до най- дребния детайл. Чудна!

    ОтговорИзтриване
  13. Невероятна е! Страхотна идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  14. Много, много ви благодаря за милите думи!:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!