Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



неделя, 24 юли 2011 г.

Коледа през Юли - Снежко




Снежко се подготвя за Коледа:)))
Любимата ми форма картичка. Използвала съм дизайнерси картон, панделка, перлички, пънчове и разбира се куилинг елементи.:)
Ще участвам в Горещо лято с хобисимо - седмица 2
Delightful Sketches -Christmas in July

4 коментара:

  1. Чудесна..Поздравления!Истинска снежна приказка..

    ОтговорИзтриване
  2. Fab card, your quilling is fantastic!

    Thank you for sharing with us at Delightful Challenges this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    ОтговорИзтриване
  3. Love love the quilling!! Great job and great card - thanks for joining us at Delightful Challenges - Good luck!

    Crafty Hugs
    Juelmarie DT

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!