Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 3 август 2011 г.

Вълшебна кутийка




Обичам да правя кутийки, независимо дали като опаковка на картичка, сувенир или друга. Този модел съм правила като опаковка за Чашката на Гала за участието ми в предаването "На кафе".
Кутийката е малка с малка кошничка, която чакаше търпеливо в материалите ми да й дойде реда. Използвах дизайнерски хартии, картон, перлички, кошничка:) и разбира се куилинг цветя. Доволна съм от резултата, особено от кошничката:)))
Надявам се, че ще хареса и на вас!

Ще участвам в Седмица 3 на Хобисимо.

6 коментара:

  1. Много е красива! Страшна си в куилинга! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Приказна е! Цветята са толкова майсторска изработка и са прекрасни както тези на капачето, така и тези в кошничката! И искам да ти кажа едно огромно БРАВО за чашката на Гала! Невероятна, оригинална, великолепна, просто все още не ми се вярва, че е правена от човешка ръка! А това, че без да искам съм попаднала на блога на човека, сътворил това изящество ме прави още по-щастлива! Тогава, когато я видях, направо хлъцнах и гледах екрана с отворена уста! А после не се сетих да потърся в блог пространството, но... ето, че все пак съм те открила! Поздрави и пожелания за много свободно време за създаване на толкова прекрасни и приказни проекти!

    ОтговорИзтриване
  3. Miss Emerald, много ти благодаря!Стана ми много мило от коментара ти!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Красота! Прелестни цветя, кошничката е очарователна, а цялата кутийка излъчва свежест и спокойствие!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!