Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 23 август 2011 г.

Куилинг вълшебства

Кратък обзор на участието ми в Арт-фест "Изкуството мисия възможна".
За мен беше огромно удоволствие да бъда част от това събитие. Изживях невероятни
моменти, заредих се с много положителни емоции и макар да ме притесняваха многото часове (от 15 до 21), времето отлетя неусетно...:)
Искам да изкажа огромната си благодарност на Краса за неоценимата помощ и подкрепа (ще пиеме мляко с мед следващия път като се видим).Специални благодарности и на Радмила, с която се запознах същия ден, но това не й попречи да се включи веднага да ми помага.:)
Поздравления за организаторите! Всичко беше прекрасно.
За съжаление в деня на моето участие нямах възможност да разгледам какво правят останалите, но малката ми дъщеря беше очаровано от всичко и от всички.
Удовлетворението ми от този ден не може да се опише с думи, трябва да се изпита - чувството е неповторимо. Този ден аз накарах стотици хора да се усмихнат, а какво по-хубаво от това...:)

















1 коментар:

  1. Невероятни емоции си преживяла и съм сигурна, че си зарадвала много хора и си ги дарила с още по-приятни за тях емоции, настроение и красота!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!