Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



неделя, 28 август 2011 г.

Картичка за влюбени




Направих я по поръчка на племенника ми за подарък на неговата приятелка. Желанието му беше да има сърце и инициалите им. Тъй като картичката вече е в Италия я пубикувам. :)
Използвах дизайнерска хартия, кристалчета, куилинг елементи и много любов:)). Естествено направих и кутийка. Размерът й е 12.5/12,5см.
Пожелавам им да се обичат много и дано скоро се наложи да правя сватбените им покани:)))

Картичката не е за мен, но аз бих се радвала да получа такава, така че ще я включа в лятната игра на Хобисимо Седмица 4.
Ще участвам също и в КФП №80

3 коментара:

  1. Благодаря ти лелйо!
    когато и подарих картичката, просто неможа да каже нищто изжесто време и се разтрепера от вълнение, каза че е невероятно красива, с една дума неповторима! най-добрата си лелйо Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. След този коментар смятам, че каквото и да кажа ще бъде малко и не толкова изразително, колкото реакцията на получателката, тя говори много повече от всички думи!

    ОтговорИзтриване
  3. Много се радвам, че постигнах желания ефект:)
    Благодаря за милите думи!:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!