Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 30 август 2011 г.

Картичкта за Левскар

Има ли фенове на Левски?:)





Ето тази картичка много ме затрудни. Обикновенно още когато обсъждам поръчката знам какво ще направя, но този случай беше изключение. Може би защотото аз самата не съм запалена по футбола... В крайна сметка се получи това и аз съм доволна от резултата. Картичката вече е при собственика си и очаквам отзиви:)))
Размерът й е 12.5/12.5 см.
Надявам се, че ще ви хареса!
Тъй като е картичка с поставка ще я включа в Лятната игра на Хобисимо - седмица 1

1 коментар:

  1. И аз не съм фен на футбола, но мисля, че картичката ти ще зарадва много получателя си. Лично на мен много, много ми харесва! Поздравления, страхотна е!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!