Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



събота, 3 септември 2011 г.

Стиймпънк







Стиймпънк модата е вдъхновена от Викторианския период - корсети, къси сака, бюстиета, рокли и аксесоари като кръгли очила, шапки, джобни часовници, дантелени чадъри.

Втората ми картичка за Предизвикателството на Двете Елши. Всъщност това беше първоначалната ми идея, но не си намерих парченцето черен картон за корсета:).
сгъването на картичката е като на "У дома" , но е с различни размери. С изработването на корсета страшно се забавлявах и много си го харесвам как се получи:)
Като цяло съм доволна от резултата.
Мисля, че отговаря и на условието на тазседмичното предизвикателство на The Crazy Challenge - New "Нова мода".
Ще я включа и в лятната игра на Хобисимо Седмица 4.
Приятен и усмихнат ден!:)

12 коментара:

  1. Супер! Много ми хареса .Мнооого! А модела на корсета е достоен за някоя модна къща. Всичко е прекрасно и напълно в стила на Steampunk.Поздравления! Лек ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Още една сполучлива идея си осъществила, корсета е наистина разкошен и пасва на този стил идеално!

    ОтговорИзтриване
  3. Много оригинална картичка!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ви благодаря за милите думи!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Якооо! Справила си се страхотно!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна картичка ! Преди време бях попаднала на подобна идея с корсет , но твоят се е получил много оригинален ! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  7. Като я видях и казах едно голямо :"Ооооо"! Страшно много ми харесва тази картичка, корсетът, огледалото, секретните копченца - поздравления, много оригинално!

    ОтговорИзтриване
  8. Прелест..ЧУдесно като идея, като изработка и като стил..Много ми харесва! Много, много оригинална идея..И тази сгъвка е супер подходяща за идеята..БРАВО!

    ОтговорИзтриване
  9. Много, много ви благодаря за страхотните коментари. Радвам се, че харесвате идеята ми. Успешен ден!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Много красива картичка е и тази, макар, че не говори толкова точно за стиймпънк стила, а по-скоро за викторианския, винтидж стил, но модела на корсета е просто супер!
    Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!