Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



неделя, 4 септември 2011 г.

Сватбена торта

Цветовете на сватбата са жълто и оранжево, а цветята маргаритки. Тортата е Дейзи (3 етажа, жълта, с разпръснати маргаритки):)
Моята задача беше да направя кутийка изненада за младоженците и тъй като булката много се радваше на тортата си - ето какво сътворих:
Тортата е висока 12см. и е с диаметър 14 см.




Отворена:
Съдържанието на кутийката: картичка и плик за парички (по-обемен:))
Картичката е кръгла, с инициалите на младоженците - направени с куилинг и украса в тон с кутийката, халките са златисти (незнам защо не личи на снимките).
и отворена...
Плика в близък план:
И опаковката - кутия от ацетатни листа. При подаряването ще бъде вързана с жълта панделка като подарък.:)
Всичко това направих с огромно удоволствие и се надявам, че ще хареса както на младоженците и техните гости, така и на вас!
На младото семейство пожелавам дълъг и щастлив семеен живот, изпълнен с много положителни емоции.

Усмихнат ден от мен!
Ще я включа в:
Горещо лято Седмица 3 - Хобисимо
The Crazy Challenge - New - Сватба

8 коментара:

  1. Уникална е! Много ми харесва цветово и цялата идея! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, много си мила.Радвам се, че ти харесва!:)

    ОтговорИзтриване
  3. What a wonderful projekt! Great ide and beautiful design! Thank you for plying along wiht us this week at the crazy challenge! Good luck, Dominique

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестна, разкошна и много стилна кутийка-торта! Картичката също много ми харесва, пликчето за парите е семпло и изчистено и идеално допълва целия комплект!

    ОтговорИзтриване
  5. Ах, какъв приказен разкош си създала! С всяка нова снимка, възклицанията се увеличаваха, а като видях, че тортата ще си има и такава опаковка и представяйки си я с жълтата панделка, направо ми секна дъха вече! Благодаря ти, че ме накара да се почувствам щастлива, да, точно така ми действа това твое произведение на изкуството!

    ОтговорИзтриване
  6. Miss Emerald,след такъв коментар просто незнам какво да кажа...Безкрайно съм щастлива и се радвам, че нещо изработено от мен те е накарало да се почувстваш така. Благодаря ти!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна торта, просто невероятна!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!