Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 7 септември 2011 г.

Чисто бяла картичка

За първи път правя чисто бяла картичка. Първоначално имах друга идея, но незнаех дали може да се използват кристали, така че заложих само на бели перли, бял картон, бяла хартия за цветленцата и бяла панделка. Наскоро правих торта - кутийка и ми беше любопитно какво би се получило, ако направя 1/2 торта и я монтирам на картичка. Опитах и резултата ми хареса, надявам се че ще хареса и на вас:)







След като направих тортата се чудих с какви цветлета да я украся - розите, които правя не стояха добре, маргаритките се губеха, другите пък бяха голями, така че реших да опитам нещо ново. Изрязах елементчета с един пънч, който имам от доста време без да го използвам :) Направих разрез на няколко ето така:

След това първото го навих на фунийка и залепих. Второто залепих на третото листче и лекичко извих на вън. Третото залепих на четвъртото листче и извих по въщия начин. Четвъртото залепих на петото листче и огънах навън.След това ги монтирах едно в друго и се набързо се получи много сладко цветенце:)


Приятен ден и много усмивки!:)

Ще участвам в:
КФП №82 "Чисто бяла картичка"
Лятната Игра на Хобисимо - Седмица 7 - Релеф
ССН 83 "Точки и/или чертички"

12 коментара:

  1. Картичката е страхотна ! Много нежна , стилна и изпипана.Много ми хареса !

    ОтговорИзтриване
  2. Бяло изкушение! Прелестна картиичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна тортичка!
    Благодаря ти, че я сподели с нас в The Crazy Challenge!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е! Цветенцата са много сладки! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красива тортата! Единствено не ми се връзва, че някак стои във въздуха... А цветенцата са много красиви! И аз в началото докато се учех да правя цветчета започнах с този вариант, но в последствие открих много по-бърз и лесен начин, по който се получават също разкошни розички, много подобни на тези.

    ОтговорИзтриване
  6. Да, харесва ми! Благодаря, че я включи в предизвикателството на Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  7. Вълшебна е! А предишната ти тортичка ми е все още в мислите, сега ще прибавя и тази бяла прелест! Беше ми интересно да прочета и как си изработила цветчетата, благодаря!

    ОтговорИзтриване
  8. Лидка, поредното вълшебство..Прекрасна идея! Възхищавам се на твоята прецизност и внимание към всеки детайл. Тортата е прекрасна.Урочето за направата на цветенцата също е много полезно за мен.

    ОтговорИзтриване
  9. Много красива и нежна картичка, а тортата е прелестна!

    ОтговорИзтриване
  10. Бяла вълшебна картичка - чудна е, страшно ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  11. Мили дами, огромно благодаря за коментарите и хубавите думи! Правите ме много щастлива и ми давате стимул да творя.:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!