Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 7 декември 2011 г.

Картичка с изненада


Кутийката затворена:Отворена:
Без картичката:
И изненадааа - свещник със свещичка:

Свещника изваден:


Размер 8/8/3см.
Подарък - изненада свещник, изработен с куилинг техника.
За предизвикателството на Двете елши.

5 коментара:

  1. Ееее, Лидия! Останаха ми очите в този свещник! Прекрасен е. Страхотна изненада, наистина! Благодаря ти за участието в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна изненада! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. И кутийката красива, и картичката красива, а изненадата е просто върхът на сладоледа! Много изящен свещник!

    ОтговорИзтриване
  4. Комплектът е впечатляващ, мила!:) 1-во ми направи впечатление сладурското бастунче, а после погледа ми грабна изящния свещник... Просто няма как човек да не се впечатли! Браво!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Лиде, ти си майсторица както на квилинга, така и на перфектните изненади!
    Чудесна идея за Коледен подарък! Изящно изработения свещник, така добре "скрит" сред картичката в кутийката е истинско бижу!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби Предизвикателство №1 "Tиха нощ - Свята нощ"

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!