Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 13 декември 2011 г.

Коледен венец


Нямам търпение да ви покажа с какво се занимавах днес :)
Вдъхнових се от Предизвикателството на Дони - Венец. Отдавна се канех да направя някои от нещата, които ще ви покажа сега. Ще започна малко от зад на пред. В проектите си често използвам кутийки от ацетат и все си мислех "Какво би се получило с папка за ембосинг..." Така, че днес пробвах на едно парченце с папката на снежинки и...резултата много ми хареса (вероятно някои от вас са го пробвали). Както се досещате цялата кутийка е от ацетатен лист с ембосинг снежинки. Размерите на кутийката са 8/8/12см. Надявам се, че ще добиете представа от лошите ми снимки...

На гърба на кутийката сложих таг във формата на коледна играчка.
А ето го и самият венец. Изрязах формичка с Биг Шот и я приспособих за целта. След това се започна низане на панделка, златно шнурче, куилинг елементи и импровизирани мини коледни звезди от тишу. Камбанките направих от златиста лентичка с куилинг техника. В крайна сметка се получи това:
В този проект направих още едно ново нещо, а именно клончето. Използвах тел, която предварително оформих като клонче и обвих с хартиени лентички. Стана почти като истинско.:)
И така... аз много се забавлявах и според мен се получи един интересен проект. Надявам се, че ще ви накара да се усмихнете поне за миг.
Ще участвам в Игра 29 на Арти-марк - Дони, благодаря за интересното предизвикателство!
Също така в Предизвикателство Весели звънчета с медени гласчета на Двете елши, Гери благодаря - замислила съм нещо друго с което да се включа, но ще видим дали ще успея...
И тъй като истински се забавлявах, пък и отговаря на условието ще участвам и в Забавлятелство Второ "Коледа, та дрънка" на Мър-Мяу.

Коледният ми венец ми донесе топ 5 на Двете елши Благодаря!

9 коментара:

  1. Мноооого красиво- с кутийка, абсолютно завършен проект! И аз съм пробвала с акрилна плака и релеф- повечето пъти става сполучлио. При теб се е получило много нежно, а венеца с тези миниатюрни размери е просто велик. Много ми харесва. Благодаря ти, че го включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  2. У венеца и клончето са много изпипани!Майсторът си е майстор!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Гледах и разглеждах и въздишах ли въздишах :) Лива, изпипала си всичко толкова прецизно и е толкова съвършено! :) Браво, просто не мога нищо друго да се сетя да кажа, освен, че и кутийката и венчето са невероятни! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Лидия, правиш шедьоври от хартия! Уникални творби си ни показала отново. Продължавай в същия коледен творчески дух! И поздрави на малката ти принцеса!

    ОтговорИзтриване
  5. Много интересна кутийка си направила! Коледният венец е перфектен! Ще го пробвам определено!

    ОтговорИзтриване
  6. О, интересен е много малко да се каже за този шедьовър, който си създала! Уникално красив венец и опаковка! Просто е невероятно! Не мога да му се нагледам! Тооооолкова е хубаво!

    ОтговорИзтриване
  7. Много хубав венец! Толкова е изящен! Браво!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  8. Честито Рождество Христово!Лиде, още едно бижу-уникат. Като знам, как си го изпипала и като гледам прекрасните детайли..просто шапка ти свалям за креативността и за търпението.

    ОтговорИзтриване
  9. Много красива и ефектна кутийка!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!