Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



петък, 16 декември 2011 г.

Коледни подаръчета

Кутийка с картичка и украшение снежинка (изработена с куилинг).
Размер на кутийката 8/8см
Направих ги в няколко цвята и тъй като не можах да реша кой цвят да ви покажа, публикувам всички:)
1. В синьо:


2.В червено 1:


3. В зелено:


4.В червено 2


Ще участвам в:
КФП №97 "Хартиени подаръчета", зададено от Krissbal

3 коментара:

  1. Снежинката вътре е прекрасна! Най- много ми допадна синята кутийка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Кра-со-та! Всичките са тооолкова хубави, че на мен ми е трудно да избера една, която да отлича от останалите! А снежинките!? Ах, тези снежинки! Прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са всички и на мен ми хареса синята!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!