Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 14 декември 2011 г.

Камина

Когато прочетох темата на КФП 96 "Коледни ръкавички и чорапчета", първото нещо, което си представих беше камина с коледна украса, запален огън и естествено закачените чорапчета, очакващи Дядо Коледа:)
И така се получи следното:
Самата камина ме измъчи малко - направих я като рамка без долна част т.е. с три страни и допълнителна козирка отгоре. За огъня използвах принтирана картинка - просто исках да има "истински огън".
За картичката използвах два вида ембосинг, самозалепваща панделка в червено и златно и др.
Пред камината нагънах паус на звездички като "плисенца"(идеята видях в списанието) и използвах същата панделка. Отгоре залепих златни звездички.
Естествено отново направих клончета от лентички за декорация.



Коледният венец направих от хартиена тел, навита и оформена на кръгче и обвита с лентички на принципа на клончетата. Освен това използвах златен шнур, червена панделка и златни звездички.
Коледните чорапчета декорирах с червен и златен глитер, златни снежинки и шнурче за закачване.
Свещниците върху камината направих с куилинг.


Като цяло мога да кажа, че картичката ми отне доста време, но ми достави огромно удоволствие и съм много доволна от резултата.

Пожелавам ви да намерите всичко, което сте си пожелали в коледните си чорапчета:)
Тъй като има венец ще я включа и в Игра 29 "Венец" на Арти-марк.
Ще участвам също и в Предизвикателство №1 "Тиха нощ, свята нощ" на Hobby Challenges

1 коментар:

  1. Лиде, камината ти е чудесна! отново се вижда любовта ти към изпипване на детайлите и перфекционизма..Особено ме впечатлиха клончетата и коледния венец, които изглеждат като истински!
    Благодаря ти за това,че се включи в Хоби Предизвикателство № 1 "Тиха нощ - Свята нощ"

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!