Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



неделя, 8 януари 2012 г.

Картичка по скеч


Това е първата ми картичка за 2012. Направих я по скеча, зададен от Краси.
Колкото и да се старах снимките ми не се получиха добре, но се надявам да добиете представа:)






Ще участвам в:
Хоби предизвикателство №3"Скеч" на тема "Картичка за имен ден"






2 коментара:

  1. Честита Нова Година! Здраве, късмет и щастие ти желая и нека 2012 е по-успешна от изминалата!
    Картичката е чудесна- много нежна и много стилна!
    Благодаря ти че се включи в Хоби предизвикателство №3 СКЕЧ "Картичка за имен ден!"

    ОтговорИзтриване
  2. Нежна, красива, пеперудена! Чудесно начало за новата година!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!