Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



сряда, 18 януари 2012 г.

Рожден ден на Картичкофурии 2

Тази картичка направих специално за  КФП 100 "Рожденият ден на Картичкофурии". Пожеланията ми към тях са тук (да не се повтарям:))
Размер 15/16 см. 
В кутията:
Картичката:
За лицето на картичката използвах изрязана кръгла форма върху която повдигнато монтирах рамка с розови цветя (направих ги с печат и център течни перли), зелени клонки (също печат, който оформих по този начин), 2 пеперуди и куилинг цветя и елементи.
С развързана панделка:
Частично отворена:
Следващо отваряне:
За тази част от картичката използвах новичкия си фонов печат и още един с цветя. С други думи печатах, оцветявах, изрязвах, сложих течни перли и се получи това:
Следващо отваряне:
Близък план:


Като цяло ще кажа, че направата на тази картичка ми отне много време, но пък и много се забавлявах и съм доволна от резултата:))) Дано и на вас да ви хареса.




7 коментара:

  1. Много е красива! Заслужава си труда, който си положила! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е картичката, и толкова сложна ми се вижда кто изпълнение. Поздравления за усилията.

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна картичка!
    Благодарим ти, че ни поздрави за нашият рожден ден!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!