Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



понеделник, 9 януари 2012 г.

Коте с рози

Картичката е с размери 15/13см.
Котето и розите направих с куилинг. 




Забавлятелство Трето на Мър-Мяу "Рожден ден празнувам аз..."   ме предизвика да направя това котенце:) Стана много сладко, според мен.

Ще участвам и в ССН 101 Дантели и/или перли

5 коментара:

  1. Много сладко коте !Страхотно направено!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Уау! За пореден път доказваш каква майсторка на квилинга си! Котето е просто уникално красиво! И този 3D букет, който държи! Картичката е повече от прекрасна! Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Сладко? Та то е просто очарователно! Много ми харесва картичката ти! Още едно бижу, този път в розово- великолепно като изпълнение и като идея. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Оооо, толкова е изпипано това котенце, Лива! Ти винаги правиш такива чудеса с тази техника и всеки път с нетърпение надничам тук да видя какво си сътворила! Адмирации:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!