Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



петък, 13 януари 2012 г.

Картина

С тази публикация искам да поздравя Картичкофуриите за техния празник. 
Честит рожден ден! Мили дами, колко неусетно лети времето...сякаш беше вчера, когато стартирахте блога, а минаха цели 2 години. Следя ви още от самото начало с огромно удоволствие (макар, че започнах да се включвам по- късничко) и се забавлявам много. За мен Картичкофурии е едно уютно местенце, което посещавам с удоволствие почти всеки ден. Научавам нови неща и се зареждам с позитивизъм. Бъдете живи и здрави и продължавайте да ни радвате! Благодаря, че ви има!:)
Сега за картината:
Направих я по желание на една мила дама, която много обича цветята и искаше да освежа работния й календар...
Размерите са 31/22,7см с основата. Фона направих с тампон със златно и мааалко жълтичко и се получи много добре ( е не личи на снимките де :))) Цветята и пеперудата изработих с куилинг.Вдъхнових се от: белите нарциси -тук но ги направих с 5 елемента:) и за жълтите - тук.
Аз лично съм доволна от резултата. 





Приятен и усмихнат ден! Петък 13 да ви донесе много късмет!:)))

4 коментара:

  1. Very beautiful flowers, love those white . I will try myself. Thanks for sharing!!!

    ОтговорИзтриване
  2. А пък аз съм повече от възхитена от тази картина! Просто нямам думи! Оставам безмълвна и нямо ще продължавам да й се възхищавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Много мило и гледай тази, че идва още една, но малко по късно(да й направя фотосесия):)))

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива картина, събрала нежността на пролетта!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!