Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



неделя, 29 януари 2012 г.

Уютна зима

Специално за Януарското предизвикателство на Двете елши "Уютна зима".
Какво е зимата без чаша топъл чай, вкусна курабийка, любим човек и тиха музика...а навън се сипе пухкав бял снежец. 
Сняг си имаме навсякъде в момента а аз Ви каня на чаша чай.:)
Започвам с кутията:
Диаметър 15см, височина 10см. 
Използвах безцветен ацетатен лист, който ембосвах със  снежинки, бордюрен пънч снежинки, печати снежинки, куилинг снежинки, дизайнерска хартия, панделка и др.

 Да махнем опаковката...

 Чаша и чинийка за чай
Висока 8см., диаметър на чинийката 14см.
За основа използвах чаша и чинийка от сервиза ми за чай:)
Направих ги изцяло с куилинг техника. За дръжката използвах и хартиен шнур с тел за по-голяма стабилност.




Да не си помислите, че Ви каня на празна чаша с чай?...
Ето го и пакетчето с чай:
Направих го от паус със звездички. Вътре сложих нарязани лентичи в кафяво и малко бяло, копринен конец и малко тагче.:)


И курабийка с късметче:
Признавам си, че ме измъчи повече от чашата:) Даже ми мина през ума да замеся едно тесто и..., ама се справих. Всъщност много си я харесвам:)

А това са любимите ми чайчета.
Идвате ли?

Усмихнат и уютен ден Ви пожелавам!:)


18 коментара:

  1. Петунка Дунка :)29 януари 2012 г., 9:05

    Ех, как бих дотичала за едно чайче ... :)
    Уникална творба :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ехее, великолепно! Много изкусителна чаша чай! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са, много красиви. Направо ми се допи чай...

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна идея и страхотно изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  5. Лидка, при толкова красива покана, как да ти откаже човек? За пореден път ми спираш дъха с твое произведение и ме оставяш без думи! Не за друго, а защото ме е страх да не би да са правилните и точните и да загрозя това съвършенство! Даде ми още един повод да се връщам в твоя блог просто ей така, за да се любувам отново и отново на красотите, които талантливите ти ръце изработват! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А аз за пореден път чета с огромно удоволствие коментарите ти. Благодаря!:)

      Изтриване
  6. Много изискана покана за чай, прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Мммммм, невероятно!!! Как си успяла да го направиш? Струва ми се направо ядрена физика, честно!

    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  8. Ехаа, страхотно е всичко, което си направила и толкова трудоемко изглежда, освен че е и красиво! :)
    Обаче, признавам си, идвам за истинския чай :)), тази комбинация нямам спомени да съм я пробвала и смятам да поправя този ми пропуск :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!