Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 24 януари 2012 г.

Игра Pay it forward 2012

И аз съм в играта. Правилата са ясни, но все пак. Ако желаете да получите нещо изработено от мен специално за вас трябва само да оставите коментар към тази публикация. С удоволствие ще изненадам първите 5. Същите от своя страна се задължават да продължат играта.:)
Очаквам ви с нетърпение!:)




7 коментара:

  1. С удоволствие се присъединявам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Охо, не съм те изпуснала! С най-голямо удоволствие се присъединявам и аз!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се включвам с най-голямо удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  4. О, има място и за мен. С удоволствие се включвам!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря момичета. Радвам се, че харесвате нещата ми и аз с удоволствие ще направя нещичко специално за вас. Очаквам адресите ви на: livalp@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Ех,..изпуснах възможността да се включа и аз :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!