Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 31 януари 2012 г.

Quilling-liva на 2 години

Днес празнуваме рожден ден. Преди 2 години на този ден създадох блога, ентусиазирана от завладялото ме ново хоби. Последната година беше много успешна за мен. Научих нови техники, запознах се с много мили хора - с някои лично с други виртуално.
На всички вас, които посещавате блога ми, и специално на тези, които намират време и желание да коментират публикациите ми казвам ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!
И какво е рожден ден без торта?... Така че ето я и нея:

 Сметанова с ягоди:)
А какво има в кутийката? Ще разберат 10 от вас, които ще ги получат.

 Това е парченце от тортата.
И така... ще се опитам да зарадвам 10 от вас (както е казал Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече")
Част от подаръците ще изтегля на случаен принцип между тези от вас, които решат да оставят коментар към тази публикация. 
Резултатите ще обявя на 15.02.2012г. Малко по-късно ще публикувам и снимки със съдържанието на кутийките, тъй като искам да изненадам получателите им.
Приятна вечер от мен!:)

И тъй като отговаря на условието ще я включа в:
Хоби предизвикателство №5 , макар че не е картичка и ще помоля Краси ако прецени да я махне:)




51 коментара:

  1. Иииии, пу първа да ти честитя!!!

    Още 100 пъти по 2 години и купища от творческо вдъхновение! Помня аз като се беше върнала от участието ти в телевизията и показа онова уникално яйце - от тогава съм толкова впечатлена от всичко, което правиш, не само защото е просто прекрасно, но и защото оценявам колко е трудно. Ти си истински майстор!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Rali, много ти благодаря!:)

      Изтриване
    2. Бързам, бързам да съм сред първите, които ще ти честитят празника на твоето местенце! Не за друго, а защото винаги успяваш да ме изненадаш с красив, оригинален и перфектно изпълнен проект, защото винаги успяваш да ме оставиш без дъх и думи с всяко ново твое творение! Пожелавам ти все повече несекващо творческо вдъхновение, което да ни показваш и с което да радваш и изумяваш! И дори и да не спечеля едно парченце от тази толкова красива, изящна и изглеждаща тоооооолкова вкусно торта, ми стига това, че съм я видяла, че съм й се насладила с поглед и вярата, че и занапред ще продължиш в същия дух!

      Изтриване
    3. Тони, прекрасен коментар(както винаги).Благодаря ти много, а както вече е ясно ще получиш и парче тортичка:))

      Изтриване
  2. Лидия, Честит Втори Рожден ден на блогчето ти! Желая ти нестихващо творческо вдъхновение за да продължаваш да твориш красоти!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит втори рожден ден на блога ти,Лидия! Много здраве, щастие и много творчески и житейски успехи! А тортичката е мечта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нели, благодаря! Радвам се, че ти харесва тортичката:)

      Изтриване
  4. Още много по 2 квилинг фейо!!! Пожелавам ти най-вече здраве и много вдъхновение, за да реализираш много свои проекти!!! Честито на прекрасния блог и още много последователи!!! А тортата ти е ммммм....;)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит блогърски рожден ден! Пожелавам ти нестихващо вдъховение още 20 пъти по 2 години!

    Тортата е невероятна. Стискам си палци да съм сред късметлийките:-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Lionelsa, благодаря!
      За съжаление няма парче от тортата за теб, но ще има още много поводи:)

      Изтриване
  6. Честит втори рожден ден на блога! Пожелавам ти много здраве и още много прекрасни творби!

    ОтговорИзтриване
  7. Леле, колко си продуктивна! И както винаги - перфектна! Доядоха ми се ягоди със сметана :)! Супер истинско изпълнение, и като замисъл и като прецизност и въобще много ми допадна! Като всичко твое, което споделяш с нас...
    Честит празник на блога ти и много здраве на теб самата! Да си все така продуктивна и успешна, да сътвориш още много красоти и да стоплиш и зарадваш още много сърца!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря ти много! Радвам се, че ти харесва тортата, защото едно парченце ще пристигне при теб:)

      Изтриване
  8. Честито и от мен! Желая ти още дълго да поддържаш блога и да ни радваш с красиви творения!

    ОтговорИзтриване
  9. Честит втори рожден ден на блога ти. Пожелавам ти още много рожденни дни, много публикации и последователи. Тортичката е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Esi, благодаря! Радвам се, че ти харесва тортата, защото едно парченце ще пристигне при теб:)

      Изтриване
  10. Честит рожден ден и от мен! Нещата, които правиш са невероятни и ти желая още много пъти по 2 год. да продължаваш да публикуваш в блога си и да радваш почитателите си. А за теб и семейството ти желая много здраве, щастие сбъднати мечти :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честит рожден ден на блога! :)
    Желая много здраве и вдъхновени творчески дни! :)
    Страхотна си, ти си истински творец! Раждаш много красота! Успехи!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит рожден ден! Ако не беше този блог, нямаше да се престраша да правя рози! Много здраве и творческо вдъхновение ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Plamnito, благодаря! Радвам се, че съм ти била полезна:)

      Изтриване
  13. Честит Рожден Ден! Тортата е прекрасна и изглежда много вкусна!
    Пожелавам ти още много красоти да излизат от вълшебните ти ръце, да твориш със здраве и усмивка.

    ОтговорИзтриване
  14. Работилничка Пъстроцветна ДЪГА31 януари 2012 г., 22:46

    Честит рожден ден на блога и от мен! Много нови вдъхновения и творческа еуфория пожелавам, за да извира безкрайна красота от талантливите ръце и да пълни очите и душата на ценителите!!!
    А тортичката е прекрасна!!! Някой ден и аз смятам да спретна една такава подобна - за детската градина например ;-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Работилничка Пъстроцветна ДЪГА, благодаря! Не се колебай -действай ще чакам да видя и твоята тортичка:)

      Изтриване
  15. Страхотен проект, много оригинално и красиво! Бих се зарадвала на такъв подарък-торта, завиждам благородно на получателите:). Пожелавам ти много творческо вдъхновение и занапред и нека хобито продължава да ти носи радост, удовлетворение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Toni, много ти благодаря! За съжаление този път няма да получиш парченце, но ще има и други поводи:)

      Изтриване
  16. Честит Втори Рожден ден на блога ти! Желая ти нестихващо творческо вдъхновение за да твориш още много красоти!

    ОтговорИзтриване
  17. Честит професионален рожден ден! Да закръглиш рождените дни на 50 ти пожелавам, а дотогава нови успехи и да ни радваш с твоите творения!

    ОтговорИзтриване
  18. Честит рожден ден на блога ти! Правиш невероятни неща, които винаги разглеждам с удоволствие. Продължавай все така напред!

    ОтговорИзтриване
  19. Честит рожден ден на твоето прекрасно местенце! Ти бе една от първите, която ме окуражи да продължа със завладяващото хартиено изкуство - куилинг, за което ти БЛАГОДАРЯ от сърце! Пожелавам ти никога да не стихва заряда и емоцията, които пренасяш върху творбите си, защото са уникални.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цонка Димова,много ти благодаря! Радвам се, че съм ти била полезна:)

      Изтриване
  20. Честит рожден ден ан това прекрасно кътче! Още 20 пъти по 2 да празнуваш и да продължаваш да ни радваш и вдъхновяваш с тези невероятни красоти!

    ОтговорИзтриване
  21. Лидка!!! Честит ти блого-рожден ден!!!
    Толкова перфектна торта си ни подготвила- как да не му се доядат на човек ягоди и сметана..
    Искам по повод на твоя блого-рожден ден специално да изразя възхищението си от всичко, което правиш. Имам невероятния късмет да те познавам и на живо и да съм виждала и пипала с ръка някой от уникалните ти куилинг произведения, както и да съм виждала лекотата и сръчността и перфектността с която ги майсториш.
    Наистина съм възхитена от всичко, което правиш.
    Между другото, за куилинг бях чувала и гледала много и ми изглеждаше ужасно трудно, преди да видя как ти работиш. Когато видях с каква лекота създаваш това вълшебство, ми се стори много по-лесно и възможно. Когато опитах, разбрах,че това си е една заблуда :) Придобиването на техника като твоята изисква много повече от това.. Щастлива съм,че имам възможността да се радвам на красивите ти творби, макар и виртуално и можеш да си сигурна,че в мое лице имаш един голям фен!
    Пожелавам на прекрасния ти блог още много години да е все така изпълнен с красота и любов и с невероятни красиви и креативни идеи, ПЕРФЕКТНО изпълнени и поднесени.
    Пожелавам на теб в личен план много здраве, много любов и много творческо вдъхновение, както и успехи във всяко начинание, защото знам колко много труд и лщбов влагаш във всичко, което правиш.
    Честит празник!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Красии, то не пожелание а цял роман:)) Така ме стоплят думите ти... много ти благодаря за всичко!:)

      Изтриване
  22. И..щях да забравя да ти благодаря,че включи тази прелестна торта в Хоби предизвикателство №5 "Kартичка без печат- сух ембосинг". В Хоби предизвикателствата могат да участват дори и нехартиени проекти, така,че..една такава красота, кяото отговаря на всички условия, няма как да не й се зарадвам, от това,че не е картичка :)
    Благодаря ти,че я сподели!

    ОтговорИзтриване
  23. Честит Рожден Ден и от мен! Нека този блог съществува още много , години, защото винаги съм се възхищавала на творенията ти и ще съм щастлива още дълги години да е така :)
    Бъди жива и здрава и много, много щастлива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Златина Иванова, благодаря ти много!:)

      Изтриване
  24. Честита втора годинка на блога ти! Желая ти още дълги години да ни радваш с красотите, кото твориш! Тортата е прекрасна - сметана и ягоди... Мммм... Звучи страхотно!

    ОтговорИзтриване
  25. Уау!Тортата е великолепна.Адмирации!
    Честит рожден ден на блога.Пожелавам ти много постигнати проекти, нестихващо вдъхновение и не на последно място достатъчно време за любимите заминимания!В личен план ти желая да си здрава, обичана и много щастлива.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!