Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Време е за подаръци

Първо искам да изкажа искрената си благодарност за пожеланията по случай втория рожден ден на блога. Четох ги с голямо вълнение - много ме зарадвахте. Благодаря!:)
Пожелавам на всички да сте живи и здрави, много щастливи, да продължавате да създавате прекрасни творби и да не ме забравяте:)

Списък по ред на публикуване:
1.Rali
2.Miss Emerald
3.Пъстър свят
4.Neli
5.Милена Илчева
6.Lionelsa
7.Veselina
8.Dani
9.Te4eto
10.Esi
11.phoenix
12.Petrа
13.Plamnito
14.Florilea
15.Работилничка Пъстроцветна ДЪГА
16.Toni
17.Addii
18.Milena
19.Ири
20.Цонка Димова
24.Ani

Парченца от тортата ще получат:
1.Miss Emerald - за невероятните коментари, които пише на всяка моя публикация. Тони, благодаря!
2.*щурчо* -за постоянната подкрепа, която ми оказва.Краси, благодаря!
3.Te4eto - за готовността й винаги да помогне.Тече, благодаря!
4.№8.Dani
5.№25.Krissbal
6.№4.Neli
7№10.Esi
8.№24.Ani
9.№21.Geri Urumova
10.№3.Пъстър свят
Честито на всички! Надявам се, че подаръчетата ще ви харесат.:)

Успешен ден и много усмивки!
Очаквам адресите ви на livalp@abv.bg.

Съвсем скоро ще дам още една награда на последовател № 100 - кой ли ще е?





13 коментара:

  1. Лидия, много благодаря! Нямам търпение да "хапна" тортичка!
    Момичета, да ни е сладко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря и ще чакам да кажеш дали е била вкусна:))

      Изтриване
    2. Ама хич не се съмнявам че ще е!

      Изтриване
  2. Честито отново и много, много благодаря за щастието да имам парченце от това прелестно творение и частица от твоето невероятно творчество!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря...отново:)и се надявам, че ще ти хареса тортичката.:)

      Изтриване
  3. Оооо, страхотно! Много се радвам, че и аз ще опитам сладка тортичка! Сърдечно благодаря,Лидия!

    ОтговорИзтриване
  4. Еее... невероятно, но факт! Лиде и аз ще получа парченце от вкусната и изящна тортичка! Благодаря ти, мила!

    ОтговорИзтриване
  5. Нямаш представа колко ме изненада.... Ама изобщо не подозирах и за малко да подмина публикацията. Аз като не съм влизала 2 дена и видях кошничката с рози. Радвах се много на нея и понеже всичко, което правиш много ме радва, ей-тъй, за да се насладя отново, погледнах назад в историята и...УААААУ, ще хапваме торта! Много ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм те изненадала и се надявам да ти хареса тортичката:)

      Изтриване
    2. Ама изобщо не се съмнявай! Тя ми хареса още в деня на публикуването и! Всички са я харесали. И плънката е чудесна, убедена съм! Още веднъж ти благодаря от сърце!!! Жива и здрава!

      Изтриване
  6. Ооо, Лидка, безкрайно много ти благодаря, че ще ме зарадваш с красиво и апетитно парченце торта! И безкрайно много ти благодаря за красотата, която създаваш и която споделяш с нас! Много пъти отварям твоя блог просто ей така, за да се насладя отново на невероятните ти изпълнения! Дори един ден хванах и съпруга ми, за да му покажа някои от твоите творби! Чак не му се вярваше, че това, което видя е направено от хартия! Поздрави, прегръдки и сърдечни пожелания да продължиш още много години с несекващо творческо вдъхновение да ни доставяш толкова много радост и наслада за очите и душите!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!