Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Кошничка с червени рози

Предизвикателство №2 на Miss Emerald "Кошничка" съчетано с месеца на любовта...получи се кошничка с червени рози.
Размерите на кошничката са:
диаметър на дъното 3,5 см.
височина с дръжката 6см.
Направих я с куилинг техника и я напълних със 17 червени рози.




14 коментара:

  1. Толкова е нежна... Лидия, зачудих се дали има нещо, което не можеш да направиш от хартия :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм...дали има...незнам. Има много неща, които не съм направила от хартия, но има време:)

      Изтриване
  2. Страхотно бижу! Невероятна си! Кошничката ти ме вдъхнови, прииждат идеи в главата ми... Всяко твое творение ме зарежда положително! "Проолет, прооолет, пролет, полееет!...." (жалко че не се чува как си пея, хи-хи)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам и не е вярно, че не се чува:) Благодаря ти, накара ме да се усмихна:)

      Изтриване
  3. Прелестна кошничка, Лиде! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. В студените зимни дни такава красота стопля сърцето и очите. Браво на теб

    ОтговорИзтриване
  5. Лидка, невероятна си просто! Да ти кажа, че откакто правя картички, си пооправих представата за това колко, да речем, са твоите 3,5 см на дъното и 6 см височина! И съм изумена от големината, не, по-скоро от малките размери на твоята кошничка, което обаче въобще не й пречи да е просто съвършена! И оттам нататък се опитах да си представя колко ли са големи тези рози, щом си побрала цели 17!
    Благодаря ти, че се включи в Предизвикателство №2 и донесе на купона аромата на червени рози!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е! Като истинска!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятна е! Искренно се възхищавам на нещата които създаваш!

    ОтговорИзтриване
  8. Изключителна е , направо шедьовър. Много ти балгодаря ,че я включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  9. Лидка...това е толкова възхитително, както и всичко друго, което правиш. Но ти наистина си майсторица на миниатюрните куилинг вълшебства и..аз всеки път се изумявам на таланта и на търпението и прецизността ти..УНИКАТ!

    ОтговорИзтриване
  10. Красота и изящество! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!