Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



вторник, 13 март 2012 г.

За нея

Това са подаръчетата за играта Pay it forward 2012. 
Надявам се че вече са получени и няма да проваля изненадата.
Мила, все още не съм получила твоя адрес - очаквам го:)



9 коментара:

  1. Страхотен подарък - изненада! Благодаря ти от сърце! Още не мога да се нагледам и ходя "ухилена" из къщи. Децата и мъжа ми се чудят какво ми има... Ти си невероятен творец! Много хора могат да ти завиждат (на мен също - за дръвчето и тортичката, хи-хи)
    Целувам те! Спорна и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прелест, прелест, прелест! невероятни са всичките! За кой ли път - възхищение, Лидия!

      Изтриване
  2. Ехаа, очаквано прекрасни са! Брави на теб и честито на момичетата!

    ОтговорИзтриване
  3. Лидке, невероятни са, но не съм се съмнявала в теб. Красота!

    ОтговорИзтриване
  4. Лидия, много, много ти благодаря за страхотния подарък! Прекрасен е!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са наистина.. Невероятно!

    ОтговорИзтриване
  6. Голяма красота :) Страхотни са !

    ОтговорИзтриване
  7. Лидка, какво да кажа...Получих си прекрасната изненада подарък.
    За парчето от торта ..бях виждала снимките и нямах съмнение,че е перфектно изработено. Обаче..изненадата ми беше огромна, когато освен него открих в кутийката си тази прелест...СТРАХОТНА..
    А като "отхапах" парчето торта и..там едни други изненади...
    Просто..не съм имала време да седна и да снимам и да публикувам в блога си всичко, което получих от теб, но е невероятно красиво и перфектно.(аз и преди съм виждала твои творения и съм се възхищавала на таланта ти и перфекционизма ти, НО...сега съм горд собственик на тази красота и...това ме направи много, много щастлива!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №8 "Подарък за НЕЯ"

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!