Здравейте и добре дошли!

Куилингът е изкуство, което се превърна в моя страст. В този блог ще пиша всичко, което е свързано с темата-малко за историята и разпространението на тази техника; за материалите и инструментите-какви и откъде да си ги закупим (как сами да ги направим); ще се опитам да направя няколко урока "стъпка по стъпка" за направата на фигури и не на последно място ще показвам моите "творби". Целта ми е да популяризирам тази прекрасна техника, която в България макар и да не е много разпространена, напоследък има доста последователи. Това е от мен ... Очаквам Ви да се включите и незабравяйте да се усмихвате!



понеделник, 14 май 2012 г.

Сватбено

Картичка с кутийка.


И още един вариант:


С картичката ще участвам в КФП №115 "Рози", зададено от Данка Матеева, Цветни фантазии

също и в Предизвикателство Май - Цветя на Двете елши

4 коментара:

  1. УАУ! Красиво, стилно, елегантно! На втория вариант, заврънтулките, образуващи сърце, ми напомнят и на два лебеда, леко стилизирани, разбира се, но точно такава представа изникна пред очите ми!

    ОтговорИзтриване
  2. Лидка, тооолкова са красиви..
    От много време не съм коментирала красотите ти, но ти си знаеш, колко много ги харесвам и редовно им се възхищавам..
    Много, много се възхищавам на умението ти да правиш толкова съвършени малки красиви и стилни нещица..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прелест, прелест ....Поздравления, Лидия - много нежна и красива е...Благодаря за участието в моето предизвикателство при Картичкофурии!

      Изтриване
  3. Много, много нежна и някак мечтателна!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!